Oferta



Przekładnie i motoreduktory niemieckiej firmy Bockwoldt
- przenoszone moce: od 0,09 kW do 75 kW
- przenoszone momenty (nominalne): od 15 Nm do 6000 Nm
- przełożenie całkowite: od 1,15 do 2302.
Rodzaje konstrukcji przekładni:
- walcowa,
- walcowo – stożkowa,
- ślimakowa (korpus żeliwny lub aluminiowy).
Mocowanie reduktora/motoreduktora: na łapach i/lub na kołnierzu.
Zastosowanie w reduktorze przystawki IEC umożliwia zastosowanie własnego silnika elektrycznego w wykonaniu kołnierzowym.
Rodzaje wału wyjściowego reduktora:
- wał pełny,
- wał drążony z ramieniem reakcyjnym,
- wał drążony wydłużony z pierścieniem zaciskowym.
Stosowane silniki elektryczne:
- prądu przemiennego:
- trójfazowe,
- jednofazowe,
- prądu stałego.

Przekładnie krokowe (indeksujące) CAMCO – FERGUSON
Ich zadaniem jest zamiana ciągłego ruchu obrotowego, który znajduje się na jej wejściu, na wyjściowy ruch taktujący, tzn. otrzymujemy stałe przesunięcie w określonej jednostce czasu, zatrzymanie i ponowne przesunięcie. Ruch ten może być ruchem po okręgu (najczęściej stosowany w stołach obrotowych) lub ruchem liniowym (wykorzystywanym np. w przenośnikach taśmowych).
Przekładnia krokowa ma dwa podstawowe komponenty:
- hartowana krzywka,
- koło rolkowe
W zależności od sposobu wykonania krzywki oraz sposobu ułożenia wałka wejściowego względem wyjściowego mamy dwa rodzaje przekładni:
- równoległa,
- kątowa.
Zalety przekładni krokowych (indeksujących):
- kontrolowane przyspieszenie i opóźnienie,
- dokładność pozycjonowania,
- duża nośność,
- wysoka prędkość,
- łagodny rozruch,
- szybkie zatrzymanie w fazie przerwy,
- bezobsługowa, wysoka żywotność,
- znany stosunek drogi do czasu,
- znane zapotrzebowanie na energię.
Przykłady zastosowania przekładni krokowych (indeksujących):
- przemysł samochodowy,
- przemysł poligraficzny,
- przemysł opakowaniowy,
- przemysł spożywczy,
- przemysł farmaceutyczny,
- przemysł elektroniczny.
Świadczymy również usługi serwisowe w zakresie:
- diagnostyki przekładni krokowych (indeksujących),
- kalkulacji opłacalności przed wykonanie naprawy,
- serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
- monitorowania stanu przekładni krokowych (indeksujących),
- opracowania harmonogramu przeglądów serwisowych,
- optymalizacji systemu napraw przekładni krokowych (indeksujących).

Elastyczne sprzęgła kłowe o zróżnicowanej konstrukcji – składają się z dwóch piast i jednego łącznika elastycznego. Piasty metalowe wykonane z żeliwa, stali lub aluminium:
- z otworem walcowym metrycznym lub calowym (z rowkiem na wpust i wkrętem ustalającym),
- z otworem stożkowym,
- z otworem pod tuleje mocujące typu Taper-Lock,
- z otworem wielowypustowym,
- bez wykonanego otworu.
Łączniki elastyczne wykonane z poliuretanu o kilku stopniach twardości przystosowane do pracy w różnych temperaturach otoczenia.

Piasty zębate wykonane z poliamidu lub ze stali:
- z otworem walcowym metrycznym lub calowym (z rowkiem na wpust i wkrętem ustalającym),
- z otworem stożkowym,
- bez wykonanego otworu.
Tuleje uzębione wykonane z poliamidu lub ze stali. Tuleje poliamidowe wzmacniane włóknami węglowymi są odpowiednie do pracy w strefach zagrożonych wybuchem. Kołnierzowe sprzęgła zębate do silników wysokoprężnych:
- z tarczą poliamidową,
- z elementem wysokoelastycznym.

Lamelowe sprzęgła z łącznikiem płytkowym wykonane w całości ze stali umożliwiają pracę sprzęgła w temperaturze do 280°C.

Sprzęgła przeciążeniowe cierne – zabezpieczające elementy układu napędowego przed niepożądanymi skutkami przeciążenia. Wykonania:
- sprzęgło przec. cierne z zabudowanym kołem łańcuchowym lub pasowym,
- sprzęgło przec. cierne w połączeniu ze sprzęgłem kłowym (do połączenia dwóch wałów)
- sprzęgło przec. cierne w połączeniu ze sprzęgłem zębatym (do połączenia dwóch wałów).

Sprzęgła przeciążeniowe kształtowe tzw. grzechotki – zabezpieczające elementy układu napędowego przed niepożądanymi skutkami przeciążenia. Konfiguracje jak dla sprzęgieł przeciążeniowych ciernych. Wykonanie:
- synchroniczne,
- niesynchroniczne,
- nierozłączne.

Sprzęgła jednokierunkowe (łożyskowe, koszykowe i łańcuszkowe) mają zastosowanie w technice napędowej jako:
- blokada ruchu powrotnego,
- wolnobieg taktujący,
- wolnobieg wyprzedzający.

Sprzęgła palcowe

Sprzęgła oponowe

Sprzęgła helikalne i mieszkowe
Zestawy ślimakowe (ślimak + ślimacznica) do przekładni
W naszej ofercie znajdują sie zestawy przekładni ślimakowych firmy FCMD. Od ponad 60 lat FCMD, specjalista w dziedzinie przekładni ślimakowych, opracowuje i dostarcza wysokiej jakości zestawy przekładni ślimakowych do licznych zastosowań w ogólnej inżynierii mechanicznej i napędach precyzyjnych. Wały i koła zębate są projektowane zgodnie ze standardami FCMD i produkowane z zachowaniem wymaganej jakości. Dzięki oprogramowaniu projektowemu FCMD może tworzyć projekty na zamówienie w dowolnych rozmiarach, zgodnie z wymaganiami klienta. Koła zębate są obrabiane na maszynach CNC lub Durand. Pozwala to na uzyskanie optymalnego wzoru styku dla tworzenia filmu olejowego lub dostosowania powierzchni roboczej pod pełnym obciążeniem. Gwarantuje to bezpieczną eksploatację od momentu uruchomienia. Zestawy przekładni ślimakowych Durand są testowane zgodnie ze standardami QA, co gwarantuje wymaganą klasę jakości.
Usługi Serwisowe
Świadczymy również wszelkie usługi serwisowe (zarówno gwarancyjne, jak też pogwarancyjne) związane z naprawami motoreduktorów różnych producentów. Każda naprawa jest poprzedzona kalkulacją opłacalności przedstawioną klientowi do akceptacji. Prace serwisowe zakończone są wystawieniem gwarancji oraz założeniem kartoteki, w której zawarto wszystkie informacje z przebiegu prac serwisowych, niezbędne dane do prawidłowej identyfikacji jednostki oraz terminy kolejnych przeglądów.
